انتخابات

سفیر سابق کشورمان در بحرین گفت: لغو تابعيت شیخ عیسی، بحرین را وارد مرحله‌ای جديد از بحران داخلی خواهد كرد.

لغو تابعيت شيخ "عيسی قاسم" نتيجه روابط پنهان منامه با رژيم صهيونيستی است

به گزارش قدس آنلاین،"حسین اميرعبداللهيان" سفير سابق كشورمان در بحرين و كارشناس ارشد مباحث راهبردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واكنش به امضای لغو تابعيت شيخ عيسی قاسم توسط پادشاه بحرین، اظهارداشت: در ديدارهايم در دوره سفارت در بحرين با آيت الله عيسی قاسم ، به وضوح دريافتم كه ايشان روحانی فهيم، عالمي جليل القدر و مبارزی نستوه و قويا معتقد به راه كار دموكراتيك است.
وی تصریح کرد: شيخ عيسی قاسم با درك شرايط منطقه همواره ضمن تبيين حقايق جامعه و اتخاذ مواضع صريح، مانع توسل جوانان به خشونت بود.
سفیر سابق کشورمان در بحرین تاکید کرد: اقدام پادشاه بحرين در امضای لغو تابعيت يكي از اصيل ترين  اتباع بحرين، بي ترديد اين كشور را وارد مرحله اي جديد از بحران داخلي و رويارويي با مردم خواهد كرد كه شكاف بين مردم و حكومت را بيشتر خواهد كرد.
امیرعبداللهیان ادامه داد: به نظر می رسد اين تصميمات بخشي از نتايج اتكاء حاكمان بحرين به بيگانگان و همچنين نتيجه روابط پنهان منامه با رژيم صهيونيستي است كه آل حليفه را به شدت متضرر خواهد كرد.
وی خاطرنشان کرد: حكومت بحرين بداند كه راهكار در بحرين صرفا سياسي است و اين روش هاي  ناكارآمد، كمكي به حل بحران واقعي موجود بين مردم و حكومت بحرين نخواهد كرد و آل خليفه بايد به مردم كشورش تكيه كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.